onsdag 30 december 2009

Årskrönika...


Jaha, då var de dags att sammanfatta detta år, vet inte om jag ska sammanfatta de som ett bra eller dåligt år, allt jag vet är att jag trots allt känner mig nöjd med det, eftersom jag tror att allt som händer är av en anledning. Så vad är de som hänt detta år då...

Kärlek:
Blev singel, vilket som kändes väldigt jobbigt när de vart definitivt, men nu känns super bra att vi tog de beslutet och som jag inte ångrar en sekund, var bäst för alla parter.
Och speciellt nu, eftersom jag är gladare än gladast, tack vare en speciell K! Känns riktigt bra! Nu är de bara att hoppas! :) Tycker VÄLDIGT mycket om dig i alla fall! :)

Hälsa:
bara att erkänna att de missfall jag hade har påverkat mig mera än vad jag vågat erkänna för mig själv, men än en gång allt händer av en anledning och så var de nog även denna gång, fast man inte kan låta bli att titta en extra gång på alla bebisar som är överallt och tänka: tänk om...

Familj:
Min familj betyder välidgt mycket för mig och jag är glad att alla mår så bra som dom gör, för de är hel del sjukdomar och annat som präglat detta år, men i de stora hela mår vi alla ganska bra just nu i alla fall! Önskar att de var flera timmar på dygnet då jag inte hinner träffa alla så mycket som jag vill, men ibland räcker inte tiden till! Love you all!

Resor
: Kan verkligen inte fatta att de var i år som vi var till Thailand, de känns som evigheter sen, men de är nått man verkligen kommer att minnas och längta tillbaka till. Sol, värme och bad!

Jobb:
Trivs verkligen super bra inom vården och hoppas att de finns möjlighet att fortsätta med de även nästa år! Älskar min gamlingar och alla härliga arbetskamrater!

Är som sagt nöjd i de stora hela över detta är, men nästa år hoppas jag och har en känsla av att kommer att bli mycket bättre!
Morgondagen kommer att avnjutas ute på Havsvidden med Pappa, Viveka, Pontus, Caroline, Totte, Cliff, Mulle, Dan, Sonny & Corinne.
Kommer nog att bli mycket trevligt!
Fast kommer nog att sakna dig K... :)

Så ett GOTT NYTT ÅR!
Hoppas att alla får ett underbart 2010! För de har jag gett mig fan på att jag ska ha! :)

Och sist men inte minst:

ETT STORT GRATTIS TILL PAPPA OCH VIVEKA SOM FIRAR 20 ÅR IMORGON! GRATTIS!!!

3 kommentarer:

  1. Tack Gumman!! Fin krönika du skrivit!! Och man får väl önska dej lycka till med kärleken, de är du värd! Kram Veka

    SvaraRadera
  2. Önskar dig ett helt underbart år 2010!!Hoppas verkligen du får ett kanonår och att denna K??kan bidra till detta:-)De e du värd!Kram på dig!

    SvaraRadera