måndag 28 november 2011

Fy bubblan!

Idag har varit en riktig lodis dag, inget smink, skitiga kläder, håret så äckligt så de står av sig själv. Tur att jag ska på jobb imorgon så jag får reda upp de här eländet, idag har de som sagt varit full fart, hur jag överhuvudtaget vågat gå utanför lägenheten är ju ett stort frågetecken.
Har pysslat lite julkort på kvällskvisten, gör de enkelt för mig och gör alla lite liknande bestämde jag, då kreativiteten ligger på sparlåga.
Nu ska jag slänga i mig en värktablett och en muskelavslappnande då de verkar va ända sättet för mig att få sova, annars vaknar jag med huvudvärk och vaknar då jag vänder mig för att nacke och axlar tar så förbannat ont. På torsdag ska ja äntligen på fysioterapi, ska bli intressant att höra vad dom säger! 

Känsliga läsare varnas: 
Godnatt från spöket på sandåsvägen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar